به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس؛

زنگ «مهر، ایثار و مقاومت» در مدرسه ۱۳ آبان ایرانشهر نواخته شد

ایرانشهر/ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس زنگ مهر، زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه ۱۳ آبان ایرانشهر با شیوه نامه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تعدادی از دانش آموزان نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۳۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ، عبدالغفور حسینی، مدیر آموزش و پرورش نواخته ایرانشه و بسیاری از مدیران و مسئولین شهرستان و معلمین و دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی نواخته شد.

علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد چندین هزار دانش‌آموز و هزاران فرهنگی شهید و اربعین حسینی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس، طلیعه اتحاد و پیوستگی مردمی آزاد اندیش و مبارز است که پس از پیروزی بر طاغوت و استثمار، همچون دستی واحد و پیکره‌ای همچون کوه دماوند استوار و ثابت قدم با قلب و نفسی راسخ و خلل ناپذیر، دستان دشمنان قسم خورده انقلاب را از دست‌ درازی به خاک پرگهر میهن عزیزمان کوتاه کردند؛ واز آرمان‌های سترگ خود دور داشت.

وی افزود: عبادت و بندگی از جمله اهداف آفرینش انسان است و وقتی ارزش پیدا می‌کند که توام با علم باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد : کلید دانش پرسیدن است و در سایه پرسش و کنجکاوی است که سطح آگاهی و دانایی انسان افزایش پیدا می‌کند.

شعبانی عنوان کرد: سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس است که عاشقانه و با عزمی راسخ در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار