جانشین ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام از بهره‌ برداری 6 طرح محرومیت‌زدایی روستایی این ناحیه با اعتباری بالغ‌ بر 275 میلیون تومان به همت بسیج سازندگی و خیرین منطقه در بخش نصرآباد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۶۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل جامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در تربت‌جام با اشاره به اولویت اصلی مأموریت بسیج سازندگی درراستای محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم برخوردار، اظهار کرد: 6 طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی این ناحیه بااعتباری بالغ‌بر 275 میلیون تومان به همت بسیج سازندگی، اهالی روستا و خیرین منطقه مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش نصرآباد این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از دو طرح محرومیت‌زدایی در روستای حسنک بااعتباری بالغ‌بر 100 میلیون تومان گفت: لوله‌گذاری آب کشاورزی نوین بااعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیون تومان در ۵۵۰ مترمربع با مشارکت ۶۰ درصدی بسیج و ۴۰ درصدی اهالی روستا و نیز حفاظ و لایروبی استخر این روستا بااعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیون تومان در ۶۰۰ مترمربع است که در این پروژه بسیج ۵۰ درصد و مردم روستا و دهیاری ۵۰ درصد مشارکت داشتند.

وی لوله‌گذاری آب کشاورزی نوین روستای کلاته بزرگ بااعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیون تومان در ۵۰۰ متر با مشارکت ۶۰ درصدی بسیج و ۴۰ درصدی اهالی روستا‌ را از دیگر آیین‌های افتتاح پروژه‌های هفته دفاع مقدس با حضور بخشدار نصرآباد و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان برشمرد.

در ادامه مسئول بسیج سازندگی این ناحیه با اشاره به مرمت و لایروبی قنات روستای محروم شوراب بخش نصرآباد، گفت: این پروژه ۱۲۵۰ متری درراستای محرومیت‌زدایی بااعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید که در آن بسیج سازندگی ۷۵ درصد و اهالی روستا 25 درصد مشارکت نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی نژاد با اشاره به افتتاح استخر ذخیره آب کشاورزی روستای قلعه شیر بااعتباری بالغ‌بر ۴۵ میلیون تومان در ۴۰۰ مترمربع و ارتفاع ۱۵۰ سانتی‌متر و مشارکت ۵۰ درصدی بسیج سازندگی، خیرین و اهالی روستا، افزود: در همین راستای نیز قنات روستای محروم کلاته سفید نیز بااعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیون تومان در 1100 متر به بهره‌برداری رسید که با مشارکت ۸۰ درصدی بسیج سازندگی و ۲۰ درصدی اهالی روستا مواجه شد.

گفتنی است: در افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی تربت‌جام جانشین ناحیه، بخشدار نصرآباد، مدیر جهاد کشاورزی و برخی مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها