خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

واکسیناسیون بیش از ۳۵ هزار هم استانی توسط کادر درمان سپاه استان

سردار آتانی گفت: واکسیناسیون بیش از ۳۵ هزار نفر، توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته لوازم التحریر، غربالگری بیش از ۴۰ هزار نفر و راه اندازی مرکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته در قزوین از اقدامات سپاه استان است.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۲۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم توزیع ۳ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه شهرستان آبیک بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس هستیم و دشمنان از همان لحظه آغازین انقلاب اسلامی توقع داشتند که انقلاب روز دوم خود را نبیند.

وی افزود: ۴۳ سال است که انقلاب به جلو می رود و دشمنان انقلاب هر روز عقب تر می روند و صدام که روزی با تحریک دشمنان به کشور ما تجاوز کرد در فاضلاب بغداد به دار مجازات آویخته شد.

وی افزود: وقتی جنگ به اتمام رسید دشمن با تحریک منافقین و پشتیبانی از آنها دوباره به مرز ایران تجاوز کرد که مسعود رجوی نیز به زباله‌دان تاریخ پیوست و همین احمق های آمریکا که به خودشان وعده می دادند که این آخرین تابستان جمهوری اسلامی است تابستانها آمد و رفت ولی ایران سربلند باقی مانده است و این دشمنان هستند که هر روز در حال نابودی هستند.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: باور به مبانی دینی و تکیه به توان داخلی از دستاوردهای دفاع مقدس می‌باشد و هر چه در جبهه مقاومت به دست آوردیم از دستاوردهای دفاع مقدس است و دفاع مقدس به ما اعتبار بخشید و اراده قوی حزب الله لبنان از دفاع مقدس است.

سردار آتانی اضافه کرد: روزی بود که اعراب سر زمین های اعراب را به اسرائیل تقدیم و تسلیم می کردند ولی از آن روزی که کرانه باختری به باور انقلاب اسلامی مسلح شد دیگر هیمنه اسرائیل و آمریکا خورد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین متذکر شد: ما روزگاری در جنگ برای تهیه سیم خاردار باید التماس می کردیم و امروز به برکت مجاهدت‌های رزمندگان سامانه سوم خرداد را که کف تکنولوژی ماست توانست اوج تکنولوژی آمریکا را منهدم نماید.

وی در خاتمه افزود: بلای ویروس کرونا در تمام عالم وجود دارد و گرسنگان و کارتن خواب های آمریکایی منتظر کمک های معیشتی دولت می باشند اما مومنین انقلاب اسلامی ایران به ولی نعمتان انقلاب خدمت می‌کنند و گوشه ای از خدمات سپاه قزوین از شیوع ویروس کرونا که بیش از ۳۵ هزار نفر را واکسینه کرده است و بیش از ۱۱ هزار بسته لوازم التحریر توزیع کرده است و بیش از ۴۰ هزار نفر را غربال گری کرده است و اکنون نیز اولین مرکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته را در قزوین راه اندازی کرده و مرکز بهداشت سپاه قزوین بیش از ۲۰ ماه است که خدمت رسانی می کند و ما پاسداران آماده‌ایم سینه های خود را سپر کنیم تا ولی نعمتانمان در امنیت زندگی نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار