زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان از برگزاري برنامه هاي معنوي و فرهنگي گسترده همزمان با هفته دفاع مقدس دراين استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۷۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در دیدار فرماندهان سپاه استان با امام جمعه زنجان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: همان طور که امام راحل فرمودند: در هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستیم.
 
برگزاري برنامه هاي معنوي و فرهنگي گسترده همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

وی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس حق در برابر باطل بود ادامه داد: حضرت آقا در مورد حماسه رزمندگان در عملیات کربلای ۵ فرمودند: شب‌های کربلای ۵، شب‌های قدر این انقلاب است و انس با آن شما را آراسته می‌کند و هر کس آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب حذف می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌های فرهنگی و معنوی گسترده‌ای در سراسر استان زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود بیان داشت: در سال‌های گذشته در حدود ۲ هزار برنامه در سطح استان برگزار می‌شد که امسال این برنامه‌ها بیش از ۶ هزار ۳۲۷ برنامه افزایش یافته است.

وی گفت: برنامه‌های مختلفی در سطح پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های اقشار و رده‌های بسیج برگزار خواهد شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدای ارتش نیروی انتظامی، جهاد پاسداران، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان استان برگزار می‌شود ادامه داد: فضای دفاع مقدس به کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان متصل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات زیادی در بخش کنگره در سطح استان زنجان برگزار شده است افزود: برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی، عقیدتی بسیج در فضای مجازی و حقیقی اجرا می‌شود.

آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس گنجیه‌های ارزشمندی است که باید به نسل‌های امروز جامعه بازگو شود اظهار کرد: باید افتخارات رزمندگان به جوانان امروز بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه باید جوانان امروز با فرهنگ دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند بیان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بیفتد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم کشورمان نیز تا حد توان در پشت جبهه‌ها به رزمندگان خدمات رسانی کردند و همچنین در لباس بسیجی در خط مقدم در برابر دشمن ایستادند افزود: رشادت‌های رزمندگان اسلام فراموش شدنی نیست و این دلاوری و از خودگذشتگی آن‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت هزینه‌های بالایی دارد، اما این هزینه در برابر تسلیم شدن بسیار کمتر است گفت: اگر در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تسلیم می‌شدیم هزینه‌های سنگینی باید در برابر دشمن می‌دادیم.

آیت الله خاتمی با تاکید براینکه به برکت خون شهدا امروز کشورمان به عزت رسیده است بیان داشت: امروز اقتدار ایران به برکت خون شهدا و رزمندگان بدست آمده است. 
ارسال نظرات