خبرهای داغ:

دانش آموزان سرخه ای قبور شهدا را عطرآگین کردند

همزمان با هفته دفاع مقدس دانش آموزان با حضور در گلزار شهدا، قبور پاک شهیدان را به عطر گلاب عطرآگین کردند.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۶۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور مسئولین سپاه ناحیه، جمعی دیگر از مسولین شهرستانی و تعدادی از دانش آموزان شورای بسیج دانش آموزی مدارس تومان مدیری و آسیه در گلزار شهدای سرخه به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت برگزار شد.

در این مراسم سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خطاب به دانش آموزان حاضر در این محفل اظهار کرد: در فضای امروز جامعه اینگونه به جوانان و نوجوانان القا می شود که شهدا دست نیافتنی هستند و آن را یک آرزو نشان می دهند. در حالی که با آماده سازی دل و جان به فضل الهی، شهدا دست یافتنی بوده، هستند و خواهند بود.

او افزود: امروز شهدا بر رفتار و کردار ما شاهد هستند و باید طوری رفتار کرد که شرمنده آنها نشویم و رفتار و کردار ما عطر و بوی قرآنی داشته باشد.

در ادامه اسماعیل ادهم جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت این ایام، به مرور خاطرات تعدادی از رزمندگان و شهدای شهر پرداخته و در ادامه تصاویری از حضور رزمندگان شهرستان سرخه در جبهه حق علیه باطل را به نمایش گذاشت.

 در پایان مراسم، قبور مطهر شهدا توسط حاضرین در این محفل عطر افشانی و غبارروبی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها