خبرهای داغ:

زنگ مهر و مقاومت در مدرسه پسرانه سرخه نواخته شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت در آموزشگاه شهید امامی سرخه به صدا درآمد.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۳۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت در آموزشگاه شهید امامی سرخه با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه؛ علیمحمد مویدی زاده فرماندار و جمعی دیگر از مسوولین شهرستان به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت به صدا درآمد.

در این مراسم مریم آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس؛ تقارن شور آفرین با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس توام با مکتب رهایی بخش آل الله و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را گرامی داشت.

او افزود: برماست که راه شهدا را ادامه دهیم و تردیدی نیست که آموزش و پرورش مهم ترین مسیر جهت دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی است. و خدا را شاکریم گذشت ایام با هزاران بیم و امید ما را به دروازه پر نور بازگشایی مدارس رسانده و هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نخواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: باید ادارات و سایر سازمان ها به صورت جهادی حضور داشته تا شاهد شکوفایی هرچه بیش تر استعدادها باشیم.

در ادامه حسینعلی کلامی از پیشکسوتان جبهه ایثار و مقاومت در جمع دانش آموزان با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار، عزت و عظمت امروز ایران اسلامی در دنیا بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس است.

او افزود: لت بزرگ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به تنهایی در برابر استکبار جهانی ایستاد و حقانیت این نظام را به دنیا نشان داد و ثابت کرد که حق همیشه پیروز است.

پیشکسوت جبهه ایثار و مقاومت در سرخه بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که ملت ایران در برابر زور گویی و هرگونه تجاوز و اشغال گری ایستادگی می کند از این رو فرهنگ مقاومت و ایثار و دفاع مقدس باید به نسل جوان امروز منتقل شود تا همگان بدانند که در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران چگونه از کیان اسلامی دفاع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها