رزمنده دوران دفاع مقدس در سرخه گفت: هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۴۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف بزرگداشت هفته شکوهمند دفاع مقدس نشست بصیرتی به همت پایگاه امام خامنه ای (مدظله) با سخنرانی محمد ادهم رزمنده دوران دفاع مقدس در مسجد جمعه سرخه برگزار شد.

محمد ادهم در جمع بسیجیان و نمازگزاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردی‌های رزمندگان مظلوم و غیور هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

او افزود: ما امروزه هرچه داریم به برکت حضور و دفاع شهدای ۸ سال دفاع مقدس می‌باشد، امروز شهدا بر رفتار و کردار ما شاهد هستند و باید طوری رفتار کرد که شرمنده آنها نشویم و رفتار و کردار ما عطر و بوی قرآنی داشته باشد.

رزمنده دوران دفاع مقدس در سرخه خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان و فرصت برای یادآوری و آگاه سازی جوانان و نوجوانان با رویدادهای دوران جنگ تحمیلی است.

ادهم بیان داشت: خوشبختانه مردم کشور ما در زمان جنگ تحمیلی امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و به جهانیان ثابت کردند برای دفاع از دین و میهن خود همیشه آماده جانفشانی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها