خبرهای داغ:

برپایی دو قرارگاه عملیاتی امداد و نجات در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی دو قرارگاه عملیاتی امداد و نجات در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه خبر دهد.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۸۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در رابطه با قرارگاه‌های عملیاتی امداد و نجات اظهار کرد: با توجه به وجود تردد در مرز شلمچه و همچنین امکان بازگشت زائرین از طریق مرز‌های زمینی، این جمعیت با برپایی دو قرارگاه امداد و نجات در مرز‌های شلمچه و چذابه آمادگی عملیاتی خود را برای پاسخگویی به حوادث احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات در این دو مسیر افزایش داده است.

وی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر زائران در تردد از مرز شلمچه، علاوه بر قرارگاه عملیاتی امداد و نجات، دو پست امداد و نجات، ۶ دستگاه آمبولانس،۶ دستگاه نجات و یک دستگاه خودروی ارتباطات سیار در مسیر‌های منتهی به این پایانه مرزی مستقر شده و ۴۰ نجاتگر عملیاتی نیز در این محور به ارائه خدمت می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: در پایانه مرزی چذابه نیز دو پایگاه امداد و نجات با دو دستگاه آمبولانس و تجهیزات نجات و ۲۰ نجاتگر عملیاتی آماده ارائه خدمات امداد و نجات به زائران حرم‌های اهل بیت در ویژه برنامه اربعین حسینی هستند.

وی با اشاره به استقرار بالگرد این جمعیت در فرودگاه آبادان افزود: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان نیز به منظور سرعت بخشیدن به عملیات‌های امداد هوایی و دسترسی سریعتر به پایانه‌های مرزی، بالگرد هلال احمر در فرودگاه آبادان را در حالت آماده باش خواهد داشت.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها