خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از توزیع بیش از ۱۴۷ هزار و ۸۵۲ بسته معیشتی از ابتدای کرونا تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۷۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ محمدبهادر علیپور امروز در حاشیه رزمایش بزرگ کمک مومنانه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایشی جهت کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که بر اثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، سپاه ناحیه ثارالله شیراز از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون با تهیه و توزیع بیش از 147 هزار و 852 بسته بین گروه‌های هدف، به کمک نیازمندان و خانواده‌های کم بضاعت در حوزه استحفاظی این ناحیه آمده است.

به گفته علیپور سپاه ناحیه ثارالله امسال نیز در هفته دفاع مقدس 5 هزار و 400 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 500 هزار تومان تهیه و توزیع کرده و می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز ادامه داد: تهیه و توزیع یک هزار بسته کیف و لوازم التحریر و 20 دستگاه تبلت با حمایت خیرین و در راستای کمک به رفع نیاز‌های دانش‌آموزان نیازمند از دیگر اقدامات این ناحیه در راستای محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس است.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در طرح نذر رهایی 70 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند، تصریح کرد: 10 نفر دیگر از این زندانیان هم توسط خواهران و برداران بسیجی در هفته دفاع مقدس آزاد شدند.

علیپور تهیه و اهدای 152 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند، مرمت و بهسازی 19 منزل مسکونی در مناطق محروم، ساخت 8 بابا منزل مسکونی توسط گروه جهادی پایگاه‌های بسیج، پخت و توزیع 94 هزار پرس غذای گرم و اهدای بیش از 23 هزار بسته مرتبط با عفاف و حجاب در قالب رزمایش نذر حیاء را از دیگر اقدامات ناحیه ثارالله شیراز دانست.

به گفته وی با همکاری و مساعدت سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، راه‌اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی توسط ناحیه سپاه ثارالله شیراز در راستای واکسینه شدن همشهریان از دیگر اقدامات اخیر این ناحیه است که در راستای طرح شهید سلیمانی و مبارزه با کرونا بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار