آیت الله دری نجف آبادی:

شهدای انقلاب اسلامی قیام حسینی را احیاکردند/رزمندگان اسلام با خون مطهر سند عزت انقلاب را امضا کردند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهدای انقلاب اسلامی با نقش آفرینی در میدان بزرگ ایثار و ازخودگذشتگی فرهنگ و قیام حسینی را احیا و برای اعتلای دین اسلام و سیره اهل بیت(ع) نقش آفرینی کردند.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۱۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی در همایش گرامیداشت دفاع مقدس در دادگستری کل استان مرکزی، گفت: اقشار مختلف مردم در هشت سال دفاع مقدس با تبعیت محض از ولایت فقیه و امام و مقتدای خود وارد میدان مقابله با دشمن متجاوز شده و با تقدیم جان ارزشمند شان برای رضای خدا، از آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام اسلامی محافظت کردند. 

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: رزمندگان اسلام با مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود در این ایام اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد، در حالی بود که استکبارجهانی با همه امکانات نظامی، انسانی و تسلیحاتی عراق را کمک می‌کردند تا ایران را به زانو در بیاورد اما این امر به اراده الهی و از جان‌‌گذشتگی دلاورمردان در جبهه و جنگ محقق نشد و ملت ایران در این امتحان حساس سربلند و پیروز شد. 

وی ادامه داد: نشر ارزش‌های نظام و جنگ تحمیلی ، ترویج فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثار، جهاد، خودباوری دینی و ملی، ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان عامل خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شد.

 امام جمعه اراک بیان کرد: مسئولان نهادهای اجرایی و پیشکسوتان دفاع‌مقدس مسئولیت دارند، آنچه را که در آن روزهای حساس و پرمخاطره گذشت با همه ظرفیت‌های موجود به جامعه انتقال دهند. 

وی افزود: تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس اتفاق مبارکی است و انقلاب اسلامی ایران در امتداد نهضت عاشورا است و رزمندگان اسلام در دفاع‌مقدس نیز با تاسی از امام حسین(ع) و یاران با وفایش از جان خود گذشتند تا به میهن اسلامی آسیبی نرسد و این روحیه ارزشمند باید در جامعه نشر داده شود. 

دری نجف آبادی گفت: اخلاص در عمل و تقوای الهی شاخصه اصلی رزمندگان اسلام است و رژیم بعثی عراق در جریان جنگ تحمیلی از حمایت بیش از ۴۰ ابر قدرت جهان برخوردار بود اما آن‌ عاملی که باعث پیروزی رزمندگان اسلام در برابر آنها شد سلاح تقوا و ایمان راسخ به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بود. 

امام جمعه اراک بیان کرد: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس برای حفظ مکتب و ارزش‌ها و خاک پاک وطن، جانفشانی‌های فراوانی را نشان دادند و با خون مطهر و پاک خود سند عزت و سرافرازی این مرز و بوم را امضا کردند و اشاعه سیره آن عزیزان در جامعه باید جدی گرفته شود. 

 وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، بنابراین دفاع از ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و آحاد ملت باید در این مسیر آمادگی کامل داشته باشند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
آخرین اخبار