خبرهای داغ:

واقعیات دوران جنگ باید به خوبی منتقل شود

رزمنده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس در سرخه گفت: واقعیتی که در دوران دفاع مقدس بود معنویت، اعتقاد، و تبعیت از مطلق از امام بدون هیچ قید و شرطی بود.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۱۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم خاطره گویی راویان دفاع مقدس در مسجد جمعه به همت پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) و پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه با روایتگری اسماعیل ادهم رزمنده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

اسماعیل ادهم در این جمع ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردی‌های رزمندگان مظلوم و غیور هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان و فرصت برای یادآوری و آگاه سازی جوانان و نوجوانان با رویدادهای دوران جنگ تحمیلی است و این مهم موجب ایجاد پالایش روح و هم چنین حرکت در مسیر اهداف شهدا می‌شود.

او با بیان اینکه درس‌ها و برنامه های دفاع مقدس باید به نسل‌های مختلف جامعه منتقل شود، افزود: آزادی، استقلال و امنیت موجود در کشور را مدیون این دوران افتخارآمیز هستیم.

رزمنده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس  خاطرنشان کرد: همه رزمندگان و ایثارگران با تأسی از شهدای کربلا باعلاقه رفتند و در مسیر دفاع، مجاهدت و مبارزه قرار گرفتند.

ادهم در ادامه اضافه کرد: واقعیات دوران جنگ باید به‌درستی به نسل امروز و آینده کشور منتقل شود، واقعیتی که در دوران دفاع مقدس بود معنویت، اعتقاد، و تبعیت از مطلق از امام بدون هیچ قید و شرطی بود.

او در ادامه خاطراتی از آن دوران و همرزمان شهیدش بیان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها