خبرهای داغ:

شهدا الگوی مناسب برای نسل امروز هستند

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: شهدای دفاع مقدس می‌توانند برای جوانان امروزی نیز بهترین الگو باشند اما متأسفانه جوانان تا حدی الگوهایشان را گم کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۹۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های مردان خدا با حضور بسیجیان پایگاه امام علی ابن ابیطالب (ع) سرخه با سخنرانی محمد ادهم رزمنده دوران دفاع مقدس برگزار شد.

محمد ادهم در جمع بسیجیان و نمازگزاران اظهار کرد: روزگار دفاع مقدس و البته جنگ تحمیلی نشان داد که جوانان در عرصه‌های مختلف از همان روزهای اول و جرقه‌های ابتدایی شکل گیری انقلاب، ایثار و مقاومت‌ها، جان فشانی ها حضوری پُررنگ و فعال داشته‌اند.

او با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس در تمامی زمینه‌ها الگوی ما هستند، گفت: این شهدا می‌توانند برای جوانان امروزی نیز بهترین الگو باشند اما متأسفانه جوانان تا حدی الگوهایشان را گم کرده‌اند.

رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: باید الگوهای درست، الگوهایی از جنسِ جوانمردی و گام‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را برای جوانان ترسیم کنیم تا بتوانند راه درست را پیدا کنند.

ادهم با اشاره به اینکه ویژگی بارز جوانان آن دوران «اطاعت پذیری» بود، عنوان کرد: آنها از ولی امر، رهبر و امام خود، بزرگان خود، پدر و مادرشان اطاعت می‌کردند و اگر الان جوانان امروزی نیز حرف بزرگترهایشان، حرف ولی فقیه خود را مدنظر داشته باشند، موفق خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها