حضور بی ادعای فرزندان انقلاب در دوران دفاع مقدس

بسیجی دوران دفاع مقدس در سرخه گفت: فرزندان این سرزمین بی هیچ ادعا و با خلوص و ایثار در جبهه های جنگ تحمیلی حضور یافته و شماری به افتخار شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۱۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس گشت محله محور رضویون پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) به همت مسوول عملیات پایگاه با رعایت دستوالعمل های بهداشتی و با ارائه آموزش های لازم به بسیجیان برگزار شد.

همچنین ابوالقاسم ادهم  بسیجی دوران دفاع مقدس در مسیر گشت با اشاره به دلاورمردی های مردان خدا که با عشق به خدا در مسیر جنگ گام نهادند، اظهار کرد: دفاع مقدس، مصداق بارز فرهنگ ایثار و تجلی دلدادگی خالصانه پاک‌ترین بندگان خدا به درگاه معبود خویش است که در تاریخ پرفراز و فرود ایران اسلامی، از بزرگترین و برجسته‌ترین افتخارات ملت بزرگ ما به شمار می‌رود.

او افزود: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند، بنابراین برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد که به صورت منسجم و همه‌جانبه و با استفاده از ابزارها و فناوری‌های نوین در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید.

بسیجی دوران دفاع مقدس بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس همه ملت ایران نقش داشتند و اگر در آن دوران، شهدا عامل وحدت بودند امروز هم فرهنگ ایثار و شهادت باید محور وحدت در جامعه باشد.

ادهم خاطرنشان کرد: آن روزها فرزندان این سرزمین بی هیچ ادعا و با خلوص و ایثار در جبهه های جنگ تحمیلی حضور یافته و  شماری به افتخار شهادت نائل آمدند. برخی از این جان برکفان هم اینک نیز هر یک در نقطه ای از ایران پرافتخار در جبهه دیگری مشغول به فعالیت و تلاش هستند که  خاطرات تلخ و شیرین زیادی از دوران هشت سال دفاع مقدس دارند.

گفتنی است در این برنامه از بسیجیان حاضر در گشت محله محور به صرف شام پذیرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار