خبرهای داغ:

رزمایش «دفاع از مقر» با عنوان ما مقتدریم در سرخه برپا شد

رزمایش «دفاع از مقر» با عنوان ما مقتدریم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با استقبال پرشور بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۵۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا انقلاب  رزمایش «دفاع از مقر» با عنوان ما مقتدریم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

در حاشیه این رزمایش محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این رزمایش با هدف ارائه برخی از آموزش های رزمی به بسیجیان برگزار شدو خوشبختانه نوجوانان و جوانان بسیجی از این برنامه به خوبی استقبال کردند.

او افزود: این رزمایش با کلاس آموزش دراگانوف، ایست و بازرسی و کنترل، اردوی جهادی و جمع آوری زباله ها در مسیر پیاده روی به سمت روستای نظامین همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: برپایی مسابقات دارت، تفنگ بادی و والیبال در حیاط پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی در این رزمایش است.

جلال گفت: تهیه و طبخ صبحانه، ناهار و شام توسط واحد آماد و پشتیبانی پایگاه انجام گرفت.

بیان داشت: با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای این پایگاه ایستگاه صلواتی به همت بسیجیان برپا شد.

گفتنی است در راستای برگزاری این برنامه بسیجیان در نماز جماعت مسجد ولیعصرسرخه حاضر و با حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی امام جماعت این مسجد دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها