خبرهای داغ:
شاهرود_عضو ستاد کنگره شهدای شرق استان سمنان گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس که مقاومت و ایثار و شجاعت است را نسل به نسل به درستی و دقت منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۷۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آیندهبه گزارش خبرنگار بسیج، محمود نصیری در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان میامی و فرهنگیان این شهرستان در هنرستانشهید هاشمی نژاد به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت این ایام با اشاره به دوران پر جاذبه دفاع مقدس که به فرمود: ه مقام معظم رهبری گنج است، افزود: امام راحل نیز بیان می‌فرماید که رزمندگان ما ره صدساله را یک شبه رفتند چرا که از سیم خاردار نفس خود عبور کردند تا به تعالی رسیدن.
این راوی و رزمنده دوران دفاع مقدس به بازخوانی اتفاقات آغازین جنگ و دلایل حمله صدام به کشورمان اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی با شناخت کامل از کشور ما صدام را به جنگ ما فرستاد که به خیال باطل خود یک هفته‌ای ایران را فتح کند، اما هشت سال مقاومت کردیم و در پایان مجبور به تسلیم و صلح شد.
او با اشاره به ویژگی‌هایی که سبب پیروزی ما در جنگ شد، افزود: توکل و اخلاص و ایثار سبب شد ما پیروز میدان باشیم و رزمندگان ما با این ویژگی‌ها که برگرفته از فرهنگ عاشورا بود مبارزه کردند.
نصیری با تاکید بر استخراج فرهنگ دفاع مقدس و نشر دادن در جامعه بر سخنان رهبری تاکید کردند که مراقب باشید جای جلاد و شهید عوض نشود.
این عضو ستاد کنگره شهدای شرق استان سمنان با تاکید بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی گفت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل‌های دیگر منتقل شود و این مهم با توجه به این فرهنگ و دریافت درست محقق می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها