خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج)خوزستان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دفاع بی بدیل مردم آبادان و خرمشهر در تاریخ است.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۸۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
سردار نعمت الله باقری جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج)خوزستان امروز با حضور در جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی سپاه آبادان در بین نواحی مقاومت استان خوزستان جایگاه بالایی دارد که این هم از برکت وجود جوانان بسیجی آبادان است.

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر استان خوزستان در این جشنواره افزود: هفته دفاع مقدس یادآور دفاع بی بدیل مردم آبادان و خرمشهر در تاریخ است، دفاع در جنگی که ابر قدرت‌های شرق و غرب دنیا بر ما تحمیل کردند.

سردار نعمت الله باقری با تاکید بر اینکه هدف دشمن گرفتنِ روحیه ایثار و فداکاری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان ماست، افزود: امروز علی لندی همان بهنام محمدی است و این خاک همچنان قهرمان پروری می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف سپاه ولیعصر پاسداشت و حفظ واقعیت دفاع مقدس مردم خوزستان در جنگ تحمیلی است، افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله گنجینه‌های ما برای روایت حقیقت دفاع مقدس هستند.

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر استان خوزستان با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر برای شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه نیرو‌های مسلح کشور است، افزود؛ نتایج این ارزیابی‌ها به مقام‌معظم رهبری به عنوان فرمانده کل نیرو‌های مسلح تقدیم می‌شود.

سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در جشنواره مالک اشتر گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۷۰ منزل مسکونی به دست بسیجیان سپاه آبادان ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان،درپایان این مراسم از خانواده شهید مدافع امنیت آبادان، سرگرد مهدی آزمون جانشین کلانتری 11 ولی عصرآبادان تجلیل شد.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها