با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان

جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت بسيج مهندسين عمران زنجان برگزار شد

زنجان-جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدي(عج) به همت بسيج مهندسين عمران در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۹۲۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با حضور سرهنگ عباس بابایی؛ معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج)، مهندس مجتبی زاده؛ رئیس سازمان نظام مهندسی استان مهندس و رئیس و اعضای هیئت اندیشه ورز و روسای کارگروه‌های تخصصی این قشر برگزار شد.
 
جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت بسيج مهندسين عمران زنجان برگزار شد

سرهنگ بابایی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا بخصوص ٣٥٣٥ شهید استان با بیان اینکه رژیم بعث با پشتیبانی دو ابرقدرت شرق و غرب وقت تهاجم سراسری و جنگ تمام عیار را بر علیه کشورمان آغاز کرد، افزود:همت، غیرت و ولایت مداری رزمندگان دفاع مقدس دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس نیز وارد عرصه دیگری شدیم و دشمنان جنگ نرم را بر علیه کشورمان برنامه ریزی کرده که با عنایت خداوند متعال این توطئه‌ها نیز با شکست مواجه شده است.

بابایی بااشاره به اینکه ما در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی به سر می‌بریم و در این مسیر نقش نخبگان و مهندسین بسیار مهم و اثر گذار است، تصریح کرد:پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها نیازمند اخلاص و روحیه جهادی و نیت الهی برای خدمت به مردم می‌باشد.

در ادامه این جلسه مهندس مجتبی زاده نیز ضمن گرامیداشت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس به رشادت‌ها و شاهکار‌های مهندسین در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه از رزمندگان مهندس دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات