تجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از خانواده های ۲ شهیدی در یاسوج

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس مسئولان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خانواده های دو شهیدی شهرستان بویر احمد دیدار و از آنها تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۷۸۰۲۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ خدیجه هادی پور جانشین بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان به همراه جمعی از مدیران فرهنگی بسیج جامعه زنان و کمیته خادمین شهدای خواهر سپاه فتح ، در منزل خانواده های شهیدان فرخی، شهبازی، رزمنده، شیروانی و افروز حضور یافته و با خانواده این شهیدان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

جانشین بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ترویج سبک زندگی آنان باید در جامعه نهادینه شود  گفت؛ احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا نشان دهنده ی پایبندی به ارزش های ملی و مذهبی است. 

خدیجه هادی پور،ضمن تجلیل از تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این خانواده‌ها ی مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم کرده اند را درس بزرگی برای جامعه به ویژه خدمتگذاران و مسئولین نظام دانست. 

مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تاکید کرد؛ شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

زهرا غیور پور با اشاره به اینکه در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد خاطره آنان را گرامی بداریم، بیان کرد؛  تجلیل عملی از شهدا و خانواده آنها به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است. 

همچنین در این دیدارها خانواده شهیدان با ذکر خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند و صبوری، مردم داری، کمک به نیازمندان، اقامه نماز اول وقت، احترام به والدین، ولایت پذیری و عشق به وطن و اسلام را از جمله ویژگی های ممتاز و برجسته شهدا  عنوان کردند.

در پایان این دیدارها لوح سپاسی با امضای فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه هدایایی به خانواده شهیدان اهدا شد.

 

ارسال نظرات