خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار:

حرکت امام حسین (ع) و یارانش برخاسته از ایمان و اعتقاد بود

بهار-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: حرکت امام حسین (ع) و یارانش برخاسته از ایمان و اعتقاد بود و این باعث ماندگاری آنان شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۰۲۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

حرکت امام حسین (ع) و یارانش برخاسته از ایمان و اعتقاد بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدمرتضی محمودی در نشست بصیرتی پایگاه محدثه شهرستان بهار ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: رمز ماندگاری هر چیزی ذهنیت انسان از موضوعی است که باعث ماندگاری آن در ذهن‌ها می‌شود.

وی افزود: شور حسینی نیز قرن‌ها است که در جوامع مختلف ماندگار است و  حماسه‌ اربعین نیز در ادامه واقع کربلا است و درس‌هایی از گذشت و ایثار و عدالت‌خواهی را قرن‌ها است سر می‌دهد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: اراده‌ الهی بر این بوده تا واقعه کربلا قرن‌ها در یادها ماندگار شود و هر روز سوز دل‌ها تازه‌تر از گذشته شود و عاشقان حضرتش در سوگ آن واقعه می‌سوزند چراکه حرکت امام حسین (ع) و یارانش برخاسته از ایمان و اعتقاد و عشق بود که باعث ماندگاری آنان شد.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس نیز حرکتی بود که برای همیشه در لوح تاریخ ماندگار شده و ایمان به خدا و اخلاص در راه خدا باعث شد انقلاب پیروزی شود و با تمام اعتقاد این راه تداوم خواهد داشت.

محمودی تصریح کرد: شما جوانان نیز باید با تأسی از بزرگان و ائمه و الگوهای دفاع مقدس در زندگی بتوانید الگوهای حسنه در خانواده باشید و در آینده بتوانید در عرصه‌های مختلف، علمی، ورزشی، فرهنگی و... افتخاراتی برای کشور به دست آورید

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار