خبرهای داغ:

ایمان و خدا محوری سبب پیروزی‌های بزرگ در دفاع مقدس

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: ایمان و خدا محوری رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس موجب برتری و کسب پیروزی‌های بزرگ گردید.
کد خبر: ۹۳۷۸۱۷۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم بزرگداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس به همت پایگاه مسلم ابن عقیل حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید محلاتی در مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا شهر سمنان (ع) برگزار شد.
حجت السلام و المسلمین رستمیان امام جمعه دامغان و مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان در جمع طلاب این حوزه ضمن برشمردن ویژگی‌های رزمندگان دفاع مقدس ازجمله خدا محوری، توسل به اهل بیت، علیهم السلام و تبعیت محض از فرماندهان و نقش پیامبر گونه امام راحل یاد آور شدند: در ابتدای جنگ تحمیلی امکانات ما محدود و قدیمی بود، ولی دشمن تا دندان مسلح مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز و مورد حمایت قدرت‌های غرب و شرق بود، ولی ایمان و خدا محوری رزمندگان ما موجب برتری و کسب پیروزی‌های بزرگ گردید.
او در ادامه طلاب جوان را توصیه به تقوی و تلاش برای کسب علم دانش و افق دید بلند و جهانی نمودند و امام راحل و مقام معظم رهبری را تربیت شده حوزه‌های علمیه و الگو‌های عالی که موجب تغییر معادلات جهان به نفع اسلام و راستین شدند معرفی کردند و به طلاب توصیه کردند با افق دید این بزرگواران در حوزه‌های علمیه فعالیت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها