همزمان با هفته دفاع مقدس توسط حوزه مقاومت فاطمیه:

دوره توانمندسازی سرگروه‌های صالحین برگزار شد

حوزه مقاومت فاطمیه از ناحیه ثارالله یزد همزمان با هفته دفاع مقدس وبابهبود شرایط کرونایی استان یزد، اقدام به برگزاری دوره توانمندسازی سرگروه‌های صالحین نمود.
کد خبر: ۹۳۷۸۱۹۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،حوزه مقاومت فاطمیه از ناحیه ثارالله یزد باهدف توانمندسازی و ارتقاء بینش عقیدتی سرگروه‌ها و مربیان صالحین در روز یکشنبه مورخ ۴ مهرماه در محل امامزاده سید نصرالله یزد اقدام به برگزاری دوره آموزشی یک روزه نمود.
 کارشناس دوره، استاد و مدرس حوزه علمیه خانم مصدق با توجه به قرابت برگزاری دوره با ایام اربعین حسینی به بررسی راهکار‌های گناه از منظر امام حسین (ع) پرداخت.
در ادامه سرهنگ حسینی فرماندهی محترم ناحیه ثارالله در حضور متربیان و سرگروه‌های و مربیان صالحین با بیان عمق جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن با توسل به ابزار تحریف به اهمیت نقش سرگروه‌ها و مربیان صالحین در روشنگری حقایق اشاره نمود.
حسینی عنصر تربیت بویژه تربیت دینی و اخلاقی را مهمترین رکن پرورشی سازمان آموزش و پرورش کشور دانست.
وی با عنوان این مسئله که نسل جوان و نوجوان دوره هشت ساله دفاع مقدس از پایه‌های دینی و اعتقادی محکمی برخوردار بودند که توانستند افتخارآفرین باشند لذا دشمن خوب این نکته را میداند و ان را با استفاده از فضای مجازی ورواج گوشی‌های تلفن همراه بین نوجوانان نشانه گرفته است لذا از متربیان حاضر خواست بزرگترین وظیفه خود را مطالبه گری این مهم، از سازمان آموزش و پرورش استان و مدارس قرار دهند.
در ادامه مداح اهل بیت حاج عباس واعظی نیا با نوای گرمش به مجلس حال و هوایی اربعینی بخشید.
ارسال نظرات