جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما در خلیج فارس قدرت خود را به آمریکایی‌ها دیکته کرده‌ایم و در جریان دستگیری تفنگداران دریایی آمریکا، ما ذلت و خواری آمریکایی‌ها را دیدیم.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۵۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز (سه‌شنبه) در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بسیاری از رزمندگانی که شهید شدند، بر عهد و پیمان خود ماندند و به شهادت رسیدند، اظهار داشت: کسانی هم که در جنگ حضور پیدا کردند و به شهادت نرسیدند، هنوز بر سر عهد و پیمان خود هستند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم گفت: امروز باید از فرصت‌هایی که در اختیار ما است، برای ارائه خدمت به شهروندان استفاده کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهروندان، شورای شهر ششم را شورایی انقلابی می‌دانند، تأکید کرد: امروز باید از پشتوانه‌ها و ظرفیت‌های موجود برای خدمت به مردم استفاده کنیم و مردم دیگر تعلل را نمی‌پذیرند.

سردار فدوی یادآور شد: تجلی ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی دیده شد و همه دیدیم که با دست خالی در مقابل ابرقدرت‌ها چه کار‌هایی توانستیم انجام دهیم.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها با تمامی خباثت‌ها و توطئه‌هایی که علیه نظام و ملت ایران انجام داده‌اند، تاکنون نتوانسته‌اند حتی یک پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی به دست بیاورند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توان دفاعی و بازدارندگی کشورمان به سطحی رسیده است که دشمن در مقابل ما نمی‌تواند غلطی بکند؛ امروز ما هر تصمیمی می‌گیریم به راحتی می‌توانیم آن را انجام دهیم و دشمن از این موضوع هراس دارد.

دریادار فدوی با بیان اینکه امروز قدرت بازدارندگی ما به گونه‌ای که هر کس بخواهد به ما حمله کند، پشیمان خواهد شد، افزود: امروز بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، معادلات را در سطح بین‌الملل عوض می‌کند و هراس به جان دشمنان ما می‌اندازد.

وی عنوان کرد: ما در خلیج فارس قدرت خود را به آمریکایی‌ها دیکته کرده‌ایم و در جریان دستگیری تفنگداران دریایی آمریکا، ما ذلت و خواری آمریکایی‌ها را دیدیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها امروز در حوزه‌های مختلف در موضع انفعال هستند، گفت: سالی ۸۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی آمریکاست، اما امروز نتایج برعکس شده و ما در حوزه‌های مختلف، برتر از آمریکا هستیم.

سردار فدوی با بیان اینکه در دفاع مقدس سخت‌ترین کار‌ها را با اخلاص و ایمان انجام دادیم، تأکید کرد: امروز باید از الگوی دفاع مقدس در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در حالی که باید در خانه دشمن با آن‌ها بجنگیم، متأسفانه در حوزه فرهنگی در خانه خودمان در حال جنگ با دشمن هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی تحریم‌های آمریکا شروع شد، گفت: طی چند سال گذشته، خباثت‌هایی که هم از سوی دشمنان خارجی و هم از سوی عوامل داخلی آنان صورت گرفت، موجب شد که مردم در سختی و فشار قرار بگیرند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه امروز گوشه‌ای از فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در یمن می‌بینیم، عنوان کرد: امروز کشور‌هایی که در مقابل یمن قرار گرفتند، مستأصل مانده‌اند.

ارسال نظرات