خبرهای داغ:
بابا علی
مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی در تفرش:
زهرا غفاری درهمایش زن ودفاع مقدس گفت: زنان در طول تاریخ و انقلاب اسلامی نقش پررنگ و بسزایی داشتند و یکجاهای جلوتر از مردان حرکت می کردند.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۸۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
زنان  در طول تاریخ  اسلام نقش پررنگ وبسزایی داشتند
 
به  گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس زهرا غفاری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی در همايش( زن ودفاع مقدس) که با حضور مادران وهمسران وخواهران شهدا و بانوان شهرستان تفرش در مصلی ولایت این شهر برگزارشد ضمن عرض تسلیت اربعين حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی که برگرفته آزموه های دینی ، در آن نقش زنان بسیار پررنگ است ،طبق فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری،نقش و تاثیر زنان  خیلی به سزا ودر جاهای جلوتر از مردان بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان  سپاه روح الله مرکزی با بیان اينکه اربعين امام حسین علیه السلام از مقاطعی که در طول تاریخ به خصوص برای ما شیعیان خیلی مهم است، افزود:در طول تاریخ مبعث پیامبر همراه با طلوع و رشد اسلام و عید غدیر تثبیت اسلام  و عاشورا تحول فکری انسان اتفاق افتاده است وهرچه در مقاطع تاریخ پیش تر بیاییم میرسیم به پیروزی انقلاب اسلامی که در آن احیا اسلام صورت می گیرد.
غفاری با استناد از عبرتهای که در طول تاریخ عناصری از ابتدای اسلام می خواستند ریشه اسلام  بزنند وبه انحراف بکشندگفت:در زمان کنونی خیلی از افراد وحزبها و گروهها با تهدید ،ترور وتحریف می خواهند اسلام را ازبین ببرند و انقلاب اسلامی را به چالش بکشند.
مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی اظهار کرد:استان مرکزی ۱۰۴زن شهیده دارد که نقش آنان در ۸سال دفاع مقدس بی تاثیر نبوده است و ۴۲ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و حضور زنان در مقاطع و عرصه‌های مختلف ستودنی است.
وی با بیان اینکه مادران ودختران خواهران وهمسران شهدا در عصر کنونی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نمونه ای از  زن الگوی سوم هستندافزود: این بانوان که نه تنها تاثیر گزار برجامعه کنونی بلکه تاثیر پذیر در طول تاریخ از زنان مومنی همچون حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیه هستند زنانی که تاریخ سازونقشی بی بدیل و برای انقلاب اسلامی ماهیت تعریف می کنند زنانی که نمونه ای از زن الگوی سوم از بیانات مقام معظم رهبری می باشند.
در این همایش  مسئول بسیج  جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی ازنمایشگاه فعالیت های بسیجیان ناحیه تفرش بازدید نمودند.
 
زنان  در طول تاریخ  اسلام نقش پررنگ وبسزایی داشتند
 
زنان  در طول تاریخ  اسلام نقش پررنگ وبسزایی داشتند
 
زنان  در طول تاریخ  اسلام نقش پررنگ وبسزایی داشتند
 
 
ارسال نظرات