خبرهای داغ:
فامنین-یکی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: امروز اقتدار و امنیت کشور را مرهون جانفشانی شهدا و ایثار خانواده‌های آنان و مردم هستیم.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۵۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

اقتدار و امنیت کشور را مرهون جانفشانی شهدا و ایثار مردم هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با تجلیل از بزرگ‌مردان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در روستای فیض‌آباد شهرستان فامنین برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار صدیق از فرماندهان دوران دفاع مقدس، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه فامنین، قراباغی فرمانده حوزه سیدالشهدا و مردم شهیدپرور در روستای فیض‌آباد برگزار شد.

سردار صدیق در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی به جانفشانی‌ها و فداکاری‌های مردم کشور در دفاع مقدس پرداخت.

 وی با اشاره به حضور پرشور مردم روستای فیض‌آباد در صحنه جبهه و جنگ از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان روستا تقدیر کرد.

سردار صدیق افزود: بدون رشادت‌های شهدا و رزمندگان و حضور مردم در صحنه‌های جنگ تحمیلی، ایران اسلامی در چنین جایگاه و اقتداری نبود و ما امروز این اقتدار و امنیت کشور را مرهون جانفشانی شهدا و ایثار خانواده‌های آنان و مردم هستیم.

اقتدار و امنیت کشور را مرهون جانفشانی شهدا و ایثار مردم هستیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات