خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان:

آرامش و امنیت امروز را مدیون خون سرخ شهدا هستیم

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان گفت: اگر امروز با آرامش و امنیت در کانون گرم خانواده روزها را سپری می‌کنیم، همه را مدیون خون سرخ شهدا هستیم که بر این خاک مقدس جاری شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۷۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

آرامش و امنیت امروز را مدیون خون سرخ شهدا هستیم

مریم زنگنه در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه‌های مقاومت تابعه حوزه حضرت فاطمه (س) همدان برنامه‌های متنوعی برگزار کردند.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری آبروی محله، یادواره شهدا و گرامیداشت شهید شاخص شهرستان همدان شهید «محمد نیکبخت»، دیدار با خانواده شهدا، تهیه جهیزیه، کمک‌های مومنانه و ایجاد بازارچه محلی است.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان با بیان اینکه برنامه‌های هفته مقدس مبتنی بر رویکرود شعار «ما مقتدریم» انجام می‌شود، تصریح کرد: اگر امروز با آرامش و امنیت در کانون گرم خانواده روزها را سپری می‌کنیم، همه را مدیون خون سرخ شهدا هستیم که بر این خاک مقدس جاری شد.

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا است، افزود: یادآوری خاطرات زیبای شهدا نشانه‌ای از عمل کردن به فرمایش بزرگ مرد عرصه جهاد و شهادت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) است که فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات