خبرهای داغ:
معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان با بیان اینکه پایانه‌های مرزی این استان وضعیت کنترلی مطلوبی دارند، گفت: ورودی روزانه زائران از مرز‌های شلمچه و چذابه ۲٠ هزار نفر گزارش شده است.
کد خبر: ۹۳۷۸۵۷۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
ولی‌الله حیاتی صبح امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت پایانه‌های مرزی خوزستان و تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده برای بازگشت زائران حسینی اشاره کرد و گفت: برپایی و استقرار ۵٠ موکب و ایستگاه پذیرایی با ملزومات لازم در شلمچه، ۲٠ موکب و ایستگاه در چذابه، آغاز به فعالیت یک دستگاه ریل باس قطار از خرمشهر به شلمچه و بالعکس با ظرفیت هر رام ۴٠٠ نفر بخشی از تمهیدات صورت گرفته برای برگشت زائران حسینی است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان افزود: چهار رام قطار از خرمشهر به تهران به ظرفیت هر رام ۵٠٠ نفر و ۲ ریل باس از خرمشهر به مرکز استان به ظرفیت هر رام ۵٠٠ مسافر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی از استقرار ۲٠٠ اتوبوس برون‌استانی در شلمچه و ۵٠ اتوبوس درون استانی در چذابه به عمق کشور خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۴٠ اتوبوس خط واحد در شلمچه مستقر است و کار انتقال زائران حسینی را به خرمشهر و آبادان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌دهد.

حیاتی گفت: در همه مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی مرزی اکیپ امداد و نجات، بهداشت و درمان با هدف انجام تست‌های مربوطه بهداشتی از جمله رپید و پی سی آر و یگان‌های انتظامی، پلیس راهور و یگان امداد به‌منظور خدمات انتظامی و کنترلی استقرار دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها