خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از دیدار با خانواده شهدای در روستای ابودیره و روستای سلیم توسط بسیجیان حوزه بسیج قمربنی هاشم علیه السلام خبرداد.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۸۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج آبادان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:به همت پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) و پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) از توابع حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع)، مراسم دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا در سومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

این مراسم در شرایط خاص کرونایی با حضور امام جمعه اروندکنار، بخشدار بخش اروندکنار و جمع محدودی از مدیران منطقه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در منزل شهیدان والامقام شهیداحمدغفلاوی وشهید توفیق عامری برگزار شد.

حانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده شهدا یکی از مصادیق بسیار بارز و مهم انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است.

وی افزود: رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس موجب عزتمندی و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و این اقتدار ثمره خون پاک شهیدان و ایثار و جهاد فی سبیل‌الله جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها