خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان خبر داد

بازدید از ۱۵۰ واحد تولیدی استان همدان در راستای طرح «شهید کریمی» و رفع موانع تولید

همدان- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان گفت: سال گذشته در راستای اجرای طرح «شهید کریمی» و رفع موانع تولید از ۱۵۰ واحد تولیدی بازدید و ۳۰۰ مشکل شناسایی شد که تعدادی از این مشکلات رفع شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۴۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
بازدید از ۱۵۰ واحد تولیدی استان همدان در راستای طرح «شهید کریمی» و رفع موانع تولیدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در مراسم تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در عرصه کار و تولید که در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با حضور مسئولین استانی، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این سازمان بر اساس وظیفه خود ترویج فرهنگ، تفکر بسیجی و دفاع مقدس در جامعه کار و تولید را برعهده دارد.

وی افزود: در سطح استان همدان ۷۲ پایگاه مقاومت در واحد‌های تولیدی و کارگری داریم و حدود ۵ هزار نفر از کارگران عضو بسیج کارگری هستند که برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، سیاسی و اقتصادی اجرا می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: با توجه به شرایطی که اکنون در جامعه و کشور ما حاکم است مهم‌ترین مسئله بحث اقتصادی و شعار‌های سالی است که رهبر معظم انقلاب نامگذاری می‌کنند و بر  همین اساس دو طرح «شهید برونسی» و طرح «شهید کریمی» را در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: طرح «شهید برونسی» فرهنگ‌سازی مصرف، توزیع و تولید کالای ایرانی است که برنامه‌های مختلفی برای آن در سطح واحد‌های تولید برگزار می‌شود.

برات‌زاده  گفت: در طرح «شهید کریمی» که کمک به رفع موانع تولید است؛ برنامه این سازمان براین است که با کمک سایر ادارات مرتبط ما از توان و ظرفیت بسیج بتوانیم در راستای رونق تولید قدمی برداشته باشیم که در این زمینه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با حضور در واحد‌های تولیدی و شناسایی مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های موجود سعی کرده این مشکلات را رفع کند.

وی بیان کرد: در سال گذشته از ۱۵۰ واحد تولیدی بازدید کردیم و نزدیک به ۳۰۰ مشکل را شناسایی کردیم و با مکاتبات و پیگیری‌هایی که انجام شد تعدادی از این مشکلات رفع شد و امسال هم این برنامه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات