هیرمند/ به کماسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان حوزه‌ مقاومت بسیج شهیده عصمت پورنوری در روستای شندُل، و حوزه مقاومت بسیج شهید فخری زاده در روستای یارمحمدعلم، افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۱۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان هیرمند، به دنبال سفر سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی به شهرستان هیرمند، حوزه‌ مقاومت بسیج شهیده عصمت پورنوری در روستای شندُل، و همچنین حوزه مقاومت بسیج شهید فخری زاده در روستای یارمحمدعلم، افتتاح شد.

سردار پاسدار احمد شفائی در حاشیه مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج شهیده عصمت پورنوری گفت: بانوان بسیجی امروز هم همچون سال‌های دفاع مقدس در تمامی عرصه‌های سرنوشت ساز هماهنگ و همگام با مردان، و حتی در پاره‌ای از موارد جلوتر از برادران بسیجی به ایفای نقش و انجام وظیفه می‌پردازند.

در این مراسم حکم فرماندهی حوزه‌های مقاومت بسیج تازه تاسیس، توسط فرماندهی تیپ سلمان استان سیستان و بلوچستان به فرماندهان این دو پایگاه داده شد.

این گزارش حاکیست، فرمانده سلمان استان سیستان و بلوچستان در آخرین روز از هفته دفاع مقدس ضمن افتتاح کارگاه اشتغالزایی خیاطی، در روستای یارمحمدعلم، ضمن کمک به تجهیزات مورد نیاز این کارگاه خیاطی، در خصوص ساخت و مرمت ساختمان نیمه کاره این کارگاه خیاطی زنانه، موجبات اشتغال پایدار حدود ۳۰ نفر از بانوان هنرمند بسیجی عضو پایگاه مقاومت بسیج ام کلثوم س را فراهم نمود.

ارسال نظرات