شهدا مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند/خطه سیستان افتخار ایران است

زابل/ سردار احمد شفائی گفت: خطه سیستان افتخار ایرانیان است، این خطه پهلوان پرور در طول تاریخ درخشید و در هشت سال دفاع مقدس به شایستگی در رکاب امام حضور پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۱۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج یادواره شهیدان رنجوری مقدم با حضور ائمه جمعه منطقه سیستان، فرمانده سپاه سلمان ، فرماندهان سپاه نواحی شمال استان و همچنین جمعی از رزمندگان و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس در مصلی المهدی (عج) برگزار شد.

در این مراسم سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا مزیت های خاصی نسبت به سایر افراد داشتند که خداوند آنها را از بین مومنان خود گلچین کرده است.

فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در طول تاریخ بی سابقه بوده است گفت: شهدا مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امام (ره) افتخارات زیادی را برای اسلام به ارمغان آورده است گفت: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران شهدا را به سمت بندگی خودا هدایت کرد و این مهمترین مزیت شهداست.

سردار شفائی تصریح کرد: دشمن در دفاع مقدس به مادیات متکی بود در حالی که رزمندگان ما به خداوند اتکا کردند که باعث پیروزی جبهه حق علیه باطل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل گفت: خطه سیستان افتخار ایرانیان است، این خطه پهلوان پرور در طول تاریخ درخشید و در هشت سال دفاع مقدس به شایستگی در رکاب امام حضور پیدا کرده است.

وی افزود: فرمانده بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی به رزمندگان سیستانی تکیه می کرد، این شهید بزرگوار در شرایط دشوار دفاع از نظام و میهن تنها به سیستانیان اعتماد می کردند.

وی گفت: هنر جهاد و شهادت را باید امروز زنده نگه داریم و به نسل های بعدی انتقال دهیم در آینده نیز قطعا سیستانیان می توانند وظیفه انقلابی خود را به نحوه شایسته دنبال کنند.

وی ادامه داد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس جهاد و شهادت مهمترین مسئله ای است که باید به آن توجه شود جوانان این خطه باید بدانند که پدران و اجداد آنها چه کرده اند بدون شک در آینده خرمشهرهایی در پیش است و ما به روحیات دفاع مقدس نیاز داریم

ارسال نظرات
آخرین اخبار