خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آغازموج بازگشت زائران به کشور خبر داد و گفت: مرز شلمچه برای بازگشت زائران بصورت شبانه روزی باز است، زائران برای بازگشت عجله نکنند.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۵۸
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲
سردار حسین اشتری در بازدید از مرز شلمچه ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در حال حاضر شاهد موج بازگشت زائران از عتبات عالیات به سمت میهن عزیزمان از روز‌های گذشته بودیم لذا گیت‌های ورودی و خدمات گذرنامه را سه برابر افزایش داده ایم.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در پایانه مرزی شلمچه پذیرای زائران عزیز هستند، افزود: مرز شلمچه برای ورود زائران به صورت شبانه‌روزی باز هست و تا کنون هیچ محدودیتی را اعلام نکرده‌ایم و تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی شلمچه تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی پای کار خواهند بود تا خدمات رسانی مورد نیاز زائران را ارائه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اگر کسی از مرز مهران و یا به صورت هوایی به سمت عراق رفته است می‌تواند از مرز شلمچه بازگردد دو مرز زمینی مهران و شلمچه آماده ورود زائران به کشور عزیزمان هستند.

وی تصریح کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی به سرعت کار خدمات رسانی گذرنامه را انجام می‌دهند و ما هیچ معطلی در این خصوص نداریم بعد از اینکه زائران عزیز از پایانه خارج شدند سرویس‌های عمومی و سرویس‌های محلی آماده انتقال زائران به شهرستان‌های محل سکونتشان هستند.

سردار اشتری از زائران خواست پس از ورود به کشور در رفتن تعجیل نکنند و عزیزانی که از مسیر‌های دور برای زیارت آمده اند و خودروی شخصی دارند حتما ابتدا استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت وسلامت و بدون حادثه به شهر‌های خود باز گردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود:همکاران ما تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی محور‌های مواصلاتی اندیشیده اند تا زائران پس از ورود به کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهر‌های خود بازگردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زائران و تمام کسانیکه که بصورت‌های مختلف در مراسم اربعین حسینی زحمت کشیده اند خصوصاً کارکنان خدوم نیروی انتظامی اظهار داشت: بحمدالله از ابتدای این مراسم باشکوه تاکنون هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها