خبرهای داغ:
مسئول معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از افتتاح مجموعه آبی و درمانی ۱۹ مهر در استان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۲۳
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

سرهنگ اسماعیل حاتمی، مسئول معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه استان، در گفت‌وگو با  خبرنگار ما از خراسان شمالی، بااشاره به اینکه مجموعه آبی و درمانی ۱۹ مهر با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد، ادامه داد: این مجموعه آبی و درمانی دارای چهار هزار متر مربع زیربنا است و برای تکمیل این پروژه ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه ساخت این پروژه سه سال به طول انجامیده است، اظهار کرد: اعتبارات این پروژه از ردیف اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان و اعتبارات ملی بسیج مستضعفین بوده است و هیچ گونه اعتبار استانی بابت این پروژه اختصاص پیدا نکرده است.


حاتمی با تاکید بر اینکه کاربری این مجموعه ورزشی، تفریحی و درمانی است، اظهار کرد: وجود سه کاسه استخر، حمام سنتی، اتاق ماساژ، سونای بخار، سونا خشک، جکوزی، آبشار آب سرد و غار نمک از ویژگی‌های این استخر است.


مسئول معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اینکه جکوزی این استخر ۱۸ نفر ظرفیت دارد، اضافه کرد: یکی از برترین جکوزی‌های کشور است و وجود غار نمک در این استخر موجب تمایز این مجموعه آبی و درمانی با دیگر مجموعه‌های آبی استان شده است.


وی با تاکید بر این که غار نمک خواص درمانی دارد و کمک به پاکسازی ریه می‌کند، تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تمام تجهیزات استفاده شده در این استخر از تولیدات داخلی است و تمام مهندسین این پروژه نیز مهندسین بومی استان بوده‌اند.


حاتمی با بیان اینکه در هر سانس، استخر ظرفیت ۲۲۵ نفر را دارا است، افزود: روزها ویژه خانم‌ها و شب‌ها ویژه آقایان است که در سال ۴۵۰ هزار نفر می‌توانند از این مجموعه آبی و درمانی استفاده کنند و حدود نصف جمعیت استان را پوشش می دهیم و این مجموعه دارای طرح توسعه نیز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها