خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم «محمدرضا زارع الوانی»:

لازمه نزدیک شدن به شهدا، نزدیکی به آرمان‌های شهداست

همدان- همسر شهید مدافع حرم «محمدرضا زارع الوانی» گفت: اگر می‌خواهیم خود را به شهدا نزدیک کنیم باید خود را به آرمان‌های شهدا نزدیک کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۲۸
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

لازمه نزدیک شدن به شهدا، نزدیکی به آرمان‌های شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج، اعظم فتحی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در شهر مریانج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همه ما در کنار خانواده شهدا بودیم و صحبت‌های آنان را شنیده‌ایم که سبک زندگی فرزندان، همسران و پدران آنها چگونه بوده است.

وی با بیان اینکه باید شهدا به عنوان الگوی ما در زندگی قرار گیرند، افزود: همه شهدا اخلاص، احترام به والدین و نماز اول وقت داشتند.

همسر شهید مدافع حرم «محمدرضا زارع الوانی» گفت: تمام آنان برای ما یک سرمشق است اگر شهدا را دوست داریم باید ببینیم شهدا از ما چه می‌خواهند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم خود را به شهدا نزدیک کنیم باید خود را به آرمان‌های شهدا نزدیک کنیم، شهدا نزدیک‌تر از آن چیزی هستند که ما باور داریم.

فتحی با بیان اینکه باید روزبه روز پیوند خود را به شهدا نزدیک کنیم، گفت: با اعمال خود قلب شهدا را به خود نزدیک کنیم و با آنها ارتباط مداوم بگیریم، ما می‌توانیم با آنها ارتباط قلبی برقرار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات