خبرهای داغ:
یادواره 52 شهید تخت سلیمان تکاب با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۶۳
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، یادواره 52 تن از شهدای شهرتخت سلیمان و روستاهای اطراف به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج تکاب و پرسنل سپاه برگزار شد.

این مراسم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و سرهنگ تقی نجمی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم بر لزوم تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: تا جایی که می‌توانیم باید در این سمت و سو گام برداریم.

وی بر لزوم ورود اصحاب رسانه به این مباحث تاکید کرد و بیان داشت: رسانه های جمعی باید برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تا جایی که می توانند تلاش کنند، چرا که این موضوع می تواند باقیات صالحات نیز برای آنها به شمار برود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، توزیع 500 بسته معیشتی با حضور مسئولان سپاه شهرستان، آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیدار مدیر و مدرسان حوزه علمیه تکاب، دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج تکاب با امام جمعه تکاب به مناسبت هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های این ایام است.

انتهای پیام

ارسال نظرات