خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

ایمان و معنویت وجه تمایز رزمندگان ما با سایر کشورهاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: ایمان و معنویت مهم ترین وجه تمایز رزمندگان ما با سایر کشورهاست.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۷۸
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

 حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در سلماس، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دوران جنگ تحمیلی، اظهار کرد: آنچه وجه تمایز رزمندگان ما با دیگر کشورهاست، ایمان، معنویت و ولایتمداری می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه درخشانی در تاریخ رشادت‌ها و پایمردی‌های ملت ایران است، بیان داشت: در دفاع مقدس معنویت به صورت ایثار، از جان گذشتگی، غیرت دینی و ملی، استقامت و پایداری در راه انقلاب و آرمان‌ها در بین رزمندگان خود را نشان داد و متبلور شد.

رضایی با اشاره به اینکه هشت سال مقاومت و حماسه در تاریخ این سرزمین به یادماندنی و جاویدان است، خاطرنشان کرد: دلیل اینکه دفاع ما مقدس بود به خاطر این است که از اسلام، قرآن، دین، انقلاب اسلامی، ارزش‌های دینی و انسانی دفاع شد.

وی گفت: دفاع مقدس ملت ایران طی هشت سال سبب شد که اقیانوس موّاج فضایل انسانی به شکل معجزه آسایی در درون آحاد مردم ایران و به ویژه جوانان جریان یابد و معنویت انسان‌ها رشد کند و رویش‌های جدیدی در کالبد انقلاب اسلامی به وجود آمد که موجب موفقیت روز افزون در تمام عرصه‌ها در کشور گردیده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار