مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: رزمندگان اسلام با تکیه بر سلاح ایمان مقابل دشمن ایستادند.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۸۷
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در همایشی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه سلماس برگزار شد، ضمن اشاره  به گوشه‌های کوچکی از خاطرات رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل، اظهار کرد: این خاطرات گوشه‌ای کوچک از یک حماسه بزرگ است، که بازگویی‌ها نشان می‌دهد رزمندگان اسلام با دست خالی و با تکیه بر سلاح ایمان در برابر هجمه دشمنان، مقاومت و ایستادگی کرده و چه رشادت‌هایی که نکردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس افزود: رزمندگان اسلام در زیر آتش سنگین تسلیحاتی دشمن، شجاعانه و تا آخرین نفس و قطره خون جنگیدند، اما تسلیم نشدند، چرا که ایمان، بصیرت، اعتقادات دینی و ولایتمداری عاشورایی در آنان موج می‌زد.

وی افزود: رزمندگان و ایثارگران در جبهه های نبرد حق علیه باطل از جان و مال خود گذشتند و عاشقانه در راه دفاع از اسلام و انقلاب جنگیدند و در این راه  فرهنگ ناب حسینی را به جهانیان نشان دادند.

رضایی بیان کرد: نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس با حضور در میدان نبرد، کربلا را مشق کردند و امروز نیز یقین داریم که دشمنان در مقابل ایمان، عزم و اراده این ملت شجاع، بصر و شهید پرور، شکست پذیر هستند.

وی در بخشی از سخنان خود گریزی نیز به حماسه‌های شهدای دوران دفاع مقدس قبل از شهادت‌شان زد و تصریح کرد: امروز شهدا ناظر و شاهد بر اعمال و رفتار ما هستند و از ملت ایران در مقابل دشمنان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات