رزمنده دوران دفاع مقدس در سرخه گفت: نقش موثر زنان در هشت سال دفاع مقدس، امری انکارناپذیر و سرشار از ایثاری آگاهانه است.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۹۳
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ چهارمین برنامه مسجدمحور با عنوان زنان ارزش های اسلامی، پایداری ملی، توجه به نقش زنان در پیروزی هشت سال دفاع مقدس، با سخنرانی حسن ادهم از رزمندگان دوران دفاع مقدس به همت پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) و پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

حسن ادهم در جمع بسیجیان و نمازگزاران اظهار کرد: نقش موثر زنان در هشت سال دفاع مقدس، امری انکارناپذیر و سرشار از ایثاری آگاهانه است. بانوانی که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری رزمندگان سلحشور شتافتند و با ایثار و فداکاری وصف ناپذیری روحیه آنان را تقویت کردند و برگ های زرینی بر تاریخ رشادت های این مرز و بوم افزودند.

او افزود: زنان ‌نه ‌تنها با کندن ‌سنگر و تهیه ‌غذا برای ‌رزمندگان ‌و حفاظت‌ از مهمات، مردان ‌را یاری ‌می‌دادند، بلکه‌ با تعلیمات ‌نظامی‌ که در سطح‌ ابتدایی‌ گذرانده‌ بودند در خط‌ مقدم ‌جبهه ‌در برابر دشمن ‌بعثی ‌نیز می‌جنگیدند.

رزمنده دوران دفاع مقدس بیان داشت: همراهی‌ و استقامتی‌ که ‌از ناحیه ‌زنان ‌قهرمان ‌ایران‌ در جریان‌ جنگ‌ تحمیلی‌ به ‌منصه ‌ظهور رسید در هیچ‌ زمانی ‌و در هیچ ‌منطقه‌ای ‌از جهان‌ سابقه ‌ندارد.

ادهم گفت: زنان ایران اسلامی با یادآوری رفتار و سیره حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) و دیگر زنان قهرمان صدر اسلام، به وظیفه ی الهی و انسانی خویش در طول دفاع مقدس عمل کردند.

گفتنی است بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه جهت پذیرایی ار عزاداران حسینی اقدام به بسته بندی میوه و توزیع آن کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها