خبرهای داغ:

توزیع 300 بسته معیشتی در بین نیازمندان پیرانشهر

رزمایش کمک مومنانه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پیرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۵۳۳
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، رزمایش کمک مومنانه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پیرانشهر برگزار شد، در این راستا 300 بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

این رزمایش که با هدف ایجاد همدلی، مواسات، کمک به اقشار بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا به همت سپاه پیرانشهر برگزار شد.

در این راستا ۳۰۰ بسته معیشتی ویژه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در محلات حاشیه نشین و کم برخوردار سطح شهر پیرانشهر توزیع شد.

 مراسم گرامیداشت یادواره شهدای بخش لاجان پیرانشهر برگزار شد

این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان نظامی و انتظامی، روسای ادارات و نهادها برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر در سخنانی خانواده های شهدا را صاحب اصلی انقلاب دانست و افزود: ما مسئولین حافظان و نگهبان نظامی هستیم، که بنای آن توسط شهیدان بنا شده و ما باید پاسدار خون شهیدان شما باشیم و این میسر نمی‌شود مگر با خدمت به مردم گرانقدر انقلابی.

در پایان مراسم از خانواده شهدا و آتش نشانان تقدیر به عمل آمد.

                          توزیع 300 بسته معیشتی در بین نیازمندان پیرانشهر

اختتامیه مسابقات فوتبال جام هفته دفاع مقدس برگزار شد

اختتامیه مسابقات فوتبال جام هفته دفاع مقدس با قهرمانی تیم فوتبال حوزه شهید محمود کاوه چیانه نماینده سپاه پیرانشهر برگزار شد.

در دیدار فینال این مسابقات تیم فوتبال حوزه شهید محمود کاوه چیانه با نتیجه 5 بر4  بر تیم تاکسیرانی پیرانشهرغلبه کرد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است که در اختتامیه این مسابقات، جانشین سپاه پیرانشهر، اعضاء شورای اسلامی  شهر، مسئول اداره ورزش و جوانان و جمعی دیگر ازمسئولین شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات