درراستای امضاء همکاری علمی و پژوهشی؛

مرکز رشد و فناوری شهید دکتر محسن فخری زاده در تربت‌جام افتتاح شد

مرکز رشد و فناوری شهید دکتر محسن فخری زاده در راستا امضاء تفاهم‌نامه جامع همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان بسیج علمی سپاه امام رضا (ع) و دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌جام در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۷۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت‌جام، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌جام با تشریح شرایط استقرار واحد‌های فعال مرکز فناوری گفت: در این راستا «مرکز رشد و فناوری شهید دکتر محسن فخری زاده» در محل دانشگاه آزاد تربت‌جام با حمایت سازمان بسیج علمی سپاه امام رضا (ع) افتتاح شد.

دکتر حمید شهابی همکاری این دو نهاد را در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و هم‌راستایی دانشگاه‌ها و سازمان بسیج علمی را از رسالت‌های مه در حوزه‌های پژوهش و فناوری برشمرد.

 

در ادامه معاون علمی پژوهشی سپاه امام رضا (ع) رسالت سازمان بسیج علمی را درراستای منویات رهبر معظم انقلاب تبیین کرد و از حمایت‌های مادی و معنوی این سازمان در تقویت واحدهای فناوری مستقر در این مرکز خبر داد.

 

سرهنگ دکتر محمود رضا کفاش افزود: سازمان بسیج علمی سپاه امام رضا(ع) در جهت افزایش اشتغال و حمایت از تولید داخلی از افراد و شرکت‌های متعدد صاحب ایده‌های خلاقانه در استان حمایت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار