زاهدان/ فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: صهیونیست و استکبار به دنبال اختلاف بین مسلمانان جهان هستند با وحدت همدلی و نگاه قرآنی که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است در این مسیر گام برداریم.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۱۶
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد کرمی در همایش علما، سران و معتمدین طوایف سیستان و بلوچستان که با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار این استان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، بیان کرد: قرآن بارها تاکید کرده دشمن اصلی ما یهود است نه شیعه و سنی؛ ما همه ‏برادر و در کنار هم هستیم و یهود می‌داند اگر ظرفیت مسلمانان در حوزه علم و فناوری، ‏اقتصادی و اجتماعی در کنار هم بیاید آنان را مثل سیل می‌برد برای همین دائماً در حال ‏تلاش هستند که در این بین حوزه و دانشگاه رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی فرصت است نباید به تهدید تبدیل شود افزود: در ‏حوزه علوم شناختی که یکی از جنگ‌های دشمن است  ۲۵ زیرشاخه وجود دارد که هدایت ‏ذهن‌ها و استفاده از رسانه و فضای مجازی تنها بخشی از آن محسوب می‌شود امروز دشمن بر روی ‏هدایت این ذهن‌ها کار می‌کند و باید همه ظرفیت‌ها در کنار هم بیاید.‏ 

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان بر ریل توسعه قرار گرفته است گفت: همه باید برای شتاب این توسعه کمک کنیم، شرکت‌های دانش بنیان باید به سرعت تقویت شوند و در حوزه کارهای پژوهشی ورود کرد.

وی اظهارداشت: امنیت پایدار و توسعه در حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مکمل یکدیگر است و باعث می‌شود منطقه به سرعت با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها تغییر کند.

سردار کرمی تاکید کرد: انتظار از سران طوایف و علما این است که شرکت‌های دانش بنیان را در بین جوانان طوایف توسعه دهید، درگیری‌های طایفه‌ای خاتمه یابد و نگذارید این فرهنگ به نسل جوان منتقل شود بلکه بداخلاقی‌هایی که از برخی آسیب‌های اجتماعی است باید با بهره‌گیری از کلام الهی قرآن که بهترین دستورالعمل زندگی است رفع شود.

وی با بیان اینکه در فرهنگ دفاع مقدس بن بستی وجود ندارد خاطرنشان کرد: امروز صهیونیست و استکبار به دنبال اختلاف بین مسلمانان جهان بوده باید با وحدت، همدلی و نگاه قرآنی که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است در این مسیر گام برداریم.

ارسال نظرات