خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی صندوق‌های قرض الحسنه در نهاوند

نهاوند-دو طرح اشتغالزایی صندوق‌های قرض الحسنه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و مسئول بسیج سازندگی شهرستان نهاوند افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۶۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی صندوق‌های قرض الحسنه در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، دو طرح اشتغالزایی صندوق‌های قرض الحسنه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و مسئول بسیج سازندگی شهرستان نهاوند افتتاح شد.

نخستین طرح کارگاه تولید مواد شوینده و بهداشتی صندوق قرض الحسنه میعاد روستای شهرک بود که این کارگاه تولیدی شامل انواع مایع لباسشویی،مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، جرمگیر و سفیدکننده با ظرفیت تولید بیش از ۵۰۰ لیتر و اشتغال مستقیم برای هشت نفر از اعضای صندوق خود افتتاح شد.

این کارگاه آماده انجام سفارشات با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای مجموعه‌های بهداشتی و درمانی و به خصوص برای گروه‌های جهادی در سطح استان و کشور را دارد.

طرح دیگر کارگاه خیاطی صندوق قرض الحسنه عدالت روستای رزینی بود که این کارگاه برای ۳۴ نفر از اعضای صندوق خود در این روستا اشتغال پایدار ایجاد کرده و تولید انواع شلوار اسلش به صورت هفتگی به تعداد ۵۰۰ دست و ارسال به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار و صادرات به کشور عراق را دارد و بانوان این صندوق در محل زندگی خود اقدام به کسب درآمد می‌کنند.

افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی صندوق‌های قرض الحسنه در نهاوند

افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی صندوق‌های قرض الحسنه در نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات