خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه توسط بسیج جامعه زنان بهار در هفته دفاع مقدس

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به همت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۸۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه توسط بسیج جامعه زنان بهار در هفته دفاع مقدسفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان بهار به همت خواهران بسیجی حوزه‌های مقاومت شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کارگاه اقتصاد مقاومتی فدک در راستای حمایت و پشتیبانی از اشتغال زنان و تحول در اقتصاد و کسب و کارهای کوچک و صنایع تبدیلی افتتاح خواهد شد، تا با تکیه بر مشاغل خرد و خانگی روی پای خود بایستیم و بر فشارهایی که دشمن می‌خواهد از طریق اقتصادی بر ما وارد کند فائق آییم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار افزود: دیدار بسیجیان با ائمه جمعه شهرستان بهار، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت مقاومت و از خودگذشتگی از برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در استمرار و تداوم انقلاب اسلامی داشتند و با الگوگیری از مادر علمدار کربلا حضرت ام البنین (س) همسر و فرزندان خود را رهسپار جبهه‌ها می‌کردند تا با صیانت از خاک وطن امنیت را برای ما جاودان کنند و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سرکشی و دیدار از خانواده‌های شهیده زن و شهدای شهرستان و غبار روبی مزار مطهر شهدا با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

کتابی اصل عنوان کرد: رونمایی از سه کتاب شهدای زن شهرستان به همت کمیته زن و دفاع مقدس و رونمایی از تابلو نقاشی طرح شهدای زن شهرستان، مراسم تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران زن دفاع مقدس و مدافعان سلامت (کادر درمان، بسیجیان طرح حاج قاسم سلیمانی) از برنامه‌های شاخص این هفته است که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: اختتامیه جوانه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت، اردوهای فرهنگی و تفریحی، برگزاری محافل انسی با قرآن، مسابقات فرهنگی، قرآنی، ورزشی و نقاشی و فضاسازی و تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است که به همت بسیجیان و عموم خواهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات