معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۳۸ نفر از اتباع خارجی ساکن در استان با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، علیه کرونا واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۶۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
ابراهیم قادری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان،اظهار داشت: تاکنون ۶۸۹ هزار دُز نوبت اول و ۲۹۰ هزار دُز نوبت دوم واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه استان همچنان درگیر پیک پنجم کرونا است، افزود: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در کنار بی توجهی به دریافت واکسن باعث شده تا استان طولانی‌ترین موج کرونا را تجربه کند و شمار بستری‌ها برای چندمین روز متوالی همچنان بالای ۹۰۰ نفر باشد.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند ممکن است از خدمات دولتی و عمومی محروم شوند و اگر مراجعه برای تزریق واکسن پایین باشد احتمال دارد مراکز تجمیعی تعطیل شده و این کار به بخش خصوصی واگذار شود و در چنین شرایطی شهروندان استان کردستان باید برای تزریق واکسن پول پرداخت کنند.

قادری با اشاره به فعالیت ۲۶ مرکز تجمیعی در استان با امکانات مناسب و حداقل اتلاف وقت مراجعان، افزود: هم اکنون افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند با مراجعه به این مراکز واکسن دریافت کنند و از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات