هیرمند/ پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روستا حاج حیدر با حضور اعضای شورای تامین و ائمه جمعه و معتمدین و ریش سفیدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۶۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر در روستای پوکه حاج حیدر با حضور اعضای شورای تامین و ائمه جمعه و معتمدین و ریش سفیدان در این روستا افتتاح شد.


امام‌ جمعه شهرستان هیرمند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیم و تمام نشدنی است که باید قدردان این گنج باشیم.

حجت الاسلام راشکی افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون تمام فعالیت های دینی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی از مساجد و پایگاههای مقاومت انحام شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در نقطه مرزی و تمام مناطق سطح استان توسط سپاه و بسیج نشان از دغدغه مند بودن این نهاد مقدس و انقلابی جهت برقراری امنیت ما است و ایجاد این پایگاهها جهت احساس آرامش در بین خانواده هایمان است.

در ادامه سرهنگ پاسدار علی محبی نیز افزود: دفاع مقدس یک حرکت عظیم و بزرگی بود که امروز در هر کجا نیاز به بسیج و بسیجیان است شما بسجیان پیشرو بسیج هستید که باهمت شما معتمدین شاهد پایگاه مقاومت بسیج هستیم.

 

ارسال نظرات