خبرهای داغ:

فرهنگ انس با قرآن در جامعه نهادینه شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان بر پاکسازی روح و جسم از هر گونه رذایل اخلاقی تأکید کرد و گفت: باید فرهنگ انس با قرآن در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۷۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سیدابوالفضل راسخی در بازدید و سرکشی نظارت تخصصی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان به همراه مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه از قرارگاه سیدالشهدا و قرارگاه ثامن الائمه خواهران سمنان اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران در دوران شیوع کرونا خدمت به مردم را بیش از هر زمان دیگری در دستور کار خود قرار دادند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: بسیاری از سختی هایی که جانبازان در بستر سال ها از زمان مصدومیت در دوران دفاع مقدس سالهاست با آن دست و پنجه نرم می کنند به خوبی در دوران شیوع کرونا برای آنها که مجبور به استفاده از دستگاه اکسیژن به دلیل ابتلا به کرونا بودند و اطرافیانشان ملموس شد که چقدر تحمل این شرایط سخت و دشوار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با سفارش به خواندن کتاب اخلاقی و معنوی معراج السعاده مرحوم نراقی گفت: اسلام می گوید اگر می خواهی رفیق و دوستی در زندگی انتخاب کنید، یک شهید را به عنوان رفیق خود در زندگی الگو قرار دهید.

حجت الاسلام راسخی بیان کرد: از شهدا در زندگی فردی و اجتماعی خود کمک بگیریم، البته که بهترین رفیق خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

وی افزود: پرهیز از به دنبال هواهای نفسانی را باید انسان در زندگی خود بدان توجه کند تا اعمال انسان هنگام ارائه به خداوند متعال پذیرفته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان تأکید کرد: اعمال و رفتار انسان باید رفتار خود را رنگ و بویی الهی دهد و روح و جسم خود را از رذایل اخلاقی و پیروی از هوای نفسانی پاک کند.

راسخی عنوان کرد: باید فرهنگ انس با قرآن در جامعه نهادینه شود و برای این کار لازم است هر فردی ابتدا خود را مأنوس با قرآن کند و روزی حداقل چند آیه قرائت و به معنا و مفهوم آن توجه کنیم و سپس در گام بعدی دیگران را تشویق به انس با قرآن کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها