خبرهای داغ:

پاسداری گام برداشتن در حفظ کیان نظام است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: هر فردی اگر مسئولیتی به او سپرده شده است آن را به بهترین وجه ممکن انجام دهد و در جهت حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد، او هم پاسدار است.
کد خبر: ۹۳۷۹۰۰۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی در دیدار با رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن تقدیر از خدمات این سازمان در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم در شرایط بحرانی و خاص اظهار داشت: تمام مخاطراتی که ممکن است مردم با آن مواجه شوند و هر جایی که نیاز باشد قشر آتش نشان در صحنه حاضر است.

وی افزود: آتش نشانان با بهره مندی از نیروی ورزیدهدر ساده ترین حوادث مثل محبوس شدن در یک آسانسور تا خطیرترین اتفاقات که ممکن است یکی از آنها آتش سوزی و یا سقوط از ارتفاع و مواردی این چنین باشد، در کمترین زمان ممکن خودشان را به محل حادثه می رسانند و مورد اتکا و اعتماد عموم مردم هستند.

 فرمانده سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: آتش نشانان جان مردم را از مخاطرات نجات می دهند و همین امر سبب ارزشمندی کار و شغل آتش نشانی شده است.

سرهنگ عبداللهی اظهار داشت: همه مردم قدردان این تلاشها و زحمات هستند و فضا برایشان شاید مهیا نباشد که تک تک آنها بیایند و از مجموعه خدمات و فعالیت های بی شائبه و بی دریغ آتش نشانان تقدیر کنند.

وی هدف از این دیدار را تبریک و خسته نباشید به مجموعه آتش نشانان استان سمنان عنوان کرد و گفت: تقدیر ویژه ای نیز باید از خانواده این قشر خدوم و زحمت کش داشت.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان تأکید کرد: آتش نشانان نیز در جایگاه خود پاسدار هستند و باید گفت پاسداری به پوشیدن لباس سبز پاسداری نیست؛ بنابراین هر کسی که دل در گرو نظام داشته باشد اگر مسئولیتی که به او سپرده شده است را به بهترین وجه ممکن انجام دهد و در جهت حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد، او هم پاسدار است.

سعید اسماعیل پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: این دیدار قوت قلبی برای ماست و این حضور باعث می شود با اقتدار بیشتری مجموعه پرسنل آتش نشانی کارهای امدادرسانی خود را به مردم انجام دهند.

وی گفت: سالانه حدود یک هزار و 200 مورد موضوع آتش نشانی در شهر اتفاق می افتد اعم از آتش سوزی و مخاطرات شدید تا ضعیف که یکی دو مورد از اینها شاید در طول سال رسانه ای می شود و مردم آن را به صورت ملموس می بینند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان اظهار داشت: هدف مجموعه پرسنل آتش نشانی سمنان صرفا خدمت رسانی به مردم است و بدون هیچ چشمداشتی یا گلایه ای مشغول کار هستند.

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل راسخی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: کار شما کاری است خدایی؛ درست است اسم شما آتش نشان است اما در حقیقت هر کجا که مردم مشکل پیدا می کنند با شما تماس می گیرند حال از افتادن یک حیوان در چاله تا حوادث و مخاطرات شدید.

وی بیان کرد: کمک شما در زمانی به منصه ظهور و بروز می رسد که مردم نیاز به کمک دارند و بر این اساس وظیفه و رسالت شما بسیار خطیر است و ارزش کار شما بسیار بالاست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها