سیب و سوران/ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پویش مشق احسان در بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران با حضور مدیر کل ستاد فرمان امام (ره)در استان در سیب و سوران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۳۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با  آغاز سال تحصیلی جدید پویش مشق احسان در بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران با حضور مدیر کل ستاد فرمان امام (ره)در استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و جانشین ناحیه و مهندس حسنی فرماندار شهرستان و مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند.

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه این پویش اظهار کرد: هر ساله و در آستانه ماه مهر و شروع فصل مدارس بر اساس یک سنت دینی قدیمی مسئولان و مردم پایه کار آمده و با تهیه لوازم التحریر برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند به آنها در تهیه وسایل مورد نیاز برای ایام درس و مدرسه کمک می کنند .

وی ضمن ارائه گزارش از اقدامات ستاد اجرایی در حوزه های اجتماعی اقتصادی عمرانی و بهداشتی تصریح کرد: به همت بنیاد احسان بسته های نوشت افزار ساخت ایران با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال به همت گروه های همکار قرارگاه جهادی ستاد در اقصا نقاط سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات