برگزاری نشست با موضوع عفاف و حجاب در پایگاه حدیثه شهرستان سیب و سوران

سیب و سوران/ در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست عفاف و حجاب با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در پایگاه حدیثه حوزه خواهران الزهرا این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۳۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، عیسی مهربانی  گفت:حجاب مایه‌ی تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه‌ی مادیگرایان، مایه‌ی اسارت زن نیست.... حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه‌ی آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله‌ی حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمتهای الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران افزود: زنان، زنان باسواد، زنان آگاه، زنان بامعرفت، در همه این میدانها بایستی پیشروی کنند؛ الگوی زن را نشان بدهند؛ بگویند زن مسلمان زنی است که هم دین خود را، حجاب خود را، زنانگی خود را، ظرافتها و رقّتها و لطافتهای خود را حفظ میکند؛ هم از حق خود دفاع میکند؛ هم در میدان معنویت و علم و تحقیق و تقرّب به خدا پیشروی میکند.

مهربانی گفت: یادمان نرود به همیشه این سخن را یادمان باشد که شهدا برای چه به جنگ رفتند و علیه باطل جنگیدند زیرا آنها به خاطر همین چادر ها به همین حجاب و به خاطر ناموس خویش جنگیدند تا خدایی ناکرده دست اجنبی به چادر ناموسشان نخورد برای خون شهدا باید ارزش قائل شد.

ارسال نظرات