خبرهای داغ:
رسول مظاهری

تشییع پیکر مطهر شهدایی از دو نسل انقلاب همزمان با رحلت پیامبراکرم(ص) و امام حسن(ع)

این‌بار اصفهان میزبان دو شهید است،شهدایی از دو نسل متفاوت،شهیدی از 33 سال قبل که عطر را به شهرمان هدیه کرده و شهیدی دیگر که رنگ مظلومیت و غربت را با نسیم حرم زینبی(س) برای ما به ارمغان آورده است
کد خبر: ۹۳۸۰۷۰۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آسمان و زمین اصفهان بازهم مزین به نور ستارگان شد، ستارگانی که اگر دل را صاف کنیم، می‌توانند غبار روزمرگی و دنیا زدگی را از دل‌های ما بزدایند و با شعاع نورشان، راه را به آدمی نشان دهند.

این‌بار اصفهان میزبان دو شهید است، شهدایی از دو نسل متفاوت، شهیدی از 33 سال قبل که عطر دفاع مقدس را به شهرمان هدیه کرده و شهیدی دیگر از یاران شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی که رنگ مظلومیت و غربت را با نسیم حرم زینبی(س) برای ما به ارمغان آورده است.

سید ظاهر هاشمی، شهیدی از تبار مظلومیت و مردانگی

سید ظاهر هاشمی، از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون است که به پیروی از بانوی دو عالم حضرت زینب(س) در غریبانه‌ترین غربت‌ها سر و جان دادند، اما دین و اعتقاداتشان را با هیچ چیز و به هیچ قیمتی عوض نکردند که این شهید عزیزمان حدود 4 سال پیش در سوریه به شهادت رسیده و به تازگی تفحص شده است.

تشییع پیکر مطهر شهدایی از دو نسل انقلاب همزمان با رحلت پیامبراکرم(ص) و امام حسن(ع)

از همین رو مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والا مقام، سه شنبه ۱۳ مهرماه جاری، در سال‌روز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، ساعت ۱۰ صبح از خیابان فیض و مسجد رکن الملک به سمت گلستان شهدا اصفهان خواهد بود.

گفتنی است پیکر مطهر این شهید والا مقام روز پنج شنبه ۱۵ مهرماه جاری مطابق با شهادت امام رضا (ع)، ساعت ۹ صبح از درب مسجد جامع مبارکه به سمت میدان انقلاب تشییع و گلستان شهدای قهنویه به خاک سپرده خواهدشد.

پایان ۳۳ سال فراق

 و در آخرین ساعات ماه صفر و در ایام عزاداری رحلت پیامبراکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و همچنین امام رضا(ع) پس از 33 سال دوری پیکر مطهر شهید«محمد آقالر» از شهدای دوران دفاع مقدس که در ۲۲ تیرماه سال ۶۷ در منطقه زبیدات بر اثر تک دشمن بعثی به فیض شهادت نائل  و پیکر پاکش در منطقه مفقود الاثر شد، به خاک میهن اسلامی بازگشته است.

 از همین رو روز سه‌شنبه 13 مهرماه جاری، از ساعت 8:30 از مسجد قبا ویلاشهر نجف آباد، به صورت خودرویی تا گلزار شهدای نجف آباد تشییع و در محل یادمان شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

تشییع پیکر مطهر شهدایی از دو نسل انقلاب همزمان با رحلت پیامبراکرم(ص) و امام حسن(ع)

همزمان با سال‌روز شهادت امام رضا(ع) در روز پنج‌شنبه 15 مهرماه هم مجلس بزرگداشتی برای این شهید بزرگوار در مسجد جامع نجف آباد از ساعت 9:00 الی 11:00 برقرار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار