خبرهای داغ:
مسئول امور روحانیون سپاه قم در مراسم عزاداری یگان حفاظت شخصیت ها که به مناسبت شهادت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد،گفت:محکم‌ترین دستگیره ایمان دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خداست.
کد خبر: ۹۳۸۰۹۹۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام فقیهی در مراسم عزاداری گروه‌های صادقین و ناصرین که به مناسبت شهادت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی در حسینیه شهدای یگان حفاظت برگزار گردید  گفت: پیامبر زمانی آمد که ملت‌ها در خواب عمیق جاهلیت بودند فساد‌ها و فتنه‌ها جهان را فرا گرفته بود و جامعه درگیر جنگ و خونریزی بود. پیامبر اکرم (ص) در حج ولایت که حدوداً ۱۲۰۰۰۰ حاجی حضور داشتند بر ولایت امیرالمومنین علیه السلام تاکید نمودند، ولی بعد از پیامبر جامعه دچار گمراهی شد و آنچه که پیامبر اکرم به آن تاکید نموده بود را زیر پا گذاشتند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام گفت: اگر امروز مردم ما از ولی خود اطاعت نکنند به سرنوشت مردم زمان پیامبر دچار خواهند شد پس باید بکوشیم و تلاشمان این باشد که ولایت را سرمنشاء تمام امور مان قرار دهیم و در تمامی امور از ولایت و ولی فقیه جامعه اطاعت نماییم. ولی فقیه ستون استوار یک جامعه ولایی می‌باشد و اگر جامعه‌ای بدون، ولی و ولی فقیه باشد قطعاً رو به سقوط خواهد آورد و این در کشور‌های اطراف ما به وضوح و روشنی دیده می‌شود که با نبود رهبر، آن کشور‌ها دچار چه مشقت‌ها و چه گرفتاری‌هایی شده‌اند پس همه باید ولایت و ولایت پذیری را قبولکنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها